نشـر دیجیتـال

نشـر دیجیتـال

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

Acer Laptop Aspire One Cloudbook

با گسترش و رشد روزافزون پردازش ابری و اینترنت در سطح جهان تولید کنندگان کامپیوترهای همراه نیز تولیدات خود را در سازگاری بیشتر با این فضا طراحی و به بازار ارائه می کنند. به دلیل اینکه اجرای نرم افزارها در حال سمت گیری اجرا برروی سرورها هستند مانند آفیس 360 ، کاربران در آینده نیازمند سیستم هایی هستند که دارای بالاترین سرعت و کیفیت برقراری ارتباط اینترنتی باشند. اینگونه کامپیوترها برای اجرای نرم افزارهای کاربردی نیازی به پردازنده قوی ، رم به میزان زیاد ، فضای ذخیره سازی حجیم ندارند در واقع به دلیل اینکه کلیه نرم افزارهای کاربردی بر روی سرورهای قوی اجرا شده و نتیجه کار هم بر روی هارد دیسک های این سیستم ها ذخیره خواهند شد و کاربران با استفاده از خدمات شبکه اینترنت در هر زمان و مکان به آن دسترسی خواهند داشت لذا کامپیوترهای شخصی همراه تنها نیاز به سخت افزار توانمند در ارتباط شبکه اینترنت دارند و این موضوع مزایای زیادی برای کامپیوتر کاربر دارد مانند وزن کم سیستم ، زمان بازدهی بیشتر باطری و مهمترین گزینه پرداخت کمترین هزینه برای خرید یکدستگاه کامپیوتر همراه . لپ تاپ ایسر Acer Laptop Aspire One Cloudbook AO1-431-C8G8 که با قیمت حدود صد تا دویست دلار به بازار ارائه شده است یکی از این نوع سیستم ها می باشد. مشخصات این لپ تاپ در جدول زیرجهت مطالعه ارائه شده است.

اطلاعات بیشتر و لینک منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۵ ، ۰۷:۲۵


Huawei MateBook

هوآوی شرکت چینی که مدتی است نام و شهرت آن رو به رشد است تبلت ویندوزی Huawei MateBook را اخیرا به بازار ارائه کرده است . تبلت Huawei MateBook دارای پردازنده دو هسته ای اینتل Intel Core M5 ، هشت گیگ رم ، پردازنده گرافیک Intel HD Graphics 515 ، پانصد ودوازده گیگ هارد دیسک SSD ، صفحه نمایش 12 اینچ ، وای فای و بلوتوث بوده و مجهز به سیستم عامل ویندوز 10 می باشد . باطری آن در حالت عمومی 10 ساعت ، پخش ویدئو 9 ساعت ، پخش موسیقی 29 ساعت با هر بار شارژ بازدهی دارد. با توجه به مشخصات سخت افزاری ، وزن کم و سیستم عامل ویندوز 10 به عنوان کامپیوتر همراه برای کاربردهای عمومی بسیار مناسب بوده خصوصا قیمت پایین آن مانند اغلب محصولات چینی نسبت به موارد مشابه سایر تولید کنندگان جلب توجه می کند.

لپ تاپ تبدیلی ایسر Acer Aspire R 14 R5-471T-50UD 2-in-1 Laptop دارای پردازنده دوهسته ای اینتل Intel Core i5-6200U ، هشت گیگ رم LPDDR3 ، هارد دیسک 256 گیگ SSD ، صفحه نمایش لمسی 14 اینچ فول اچ دی ، وب کم ، کارت خوان ، پورت های کامل و بروز ، وای فای وبلوتوث ، سیستم عامل ویندوز 10 ، باطری با بیش از 9 ساعت بازدهی با هر بار شارژ میباشد. این لپ تاپ مناسب کاربرانی است که مدام در حال مسافرت و جابجایی می باشند . با توجه به مشخصات سخت افزاری و بازدهی باطری برای اجرای اغلب نرم افزارهای عمومی کاربردی مانند آفیس ، حسابداری ، نرم افزارهای تحت وب و موارد مشابه مناسب بوده و چنانچه اضافه وزن مختصر آن را نسبت به محصولاتی مانند Huawei MateBook در نظر نگیریم با توجه به قیمت کمتر و برتری های سخت افزاری ، کارایی بیشتری نسبت به انواع نبلت دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک های زیر مراجعه نمایید

Huawei MateBook

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۵ ، ۲۳:۰۳

Acer Laptop

لپ تاپ Acer Laptop Aspire E 15 E5-574G-54Y2 را می توان لپ تاپ اداری ، با کاریرد عمومی محسوب کرد . این لپ تاپ با قیمت مناسب گزینه خوبی برای اغلب کاربران شاغل در بیشتر زمینه های کاری مانند کارمندان حسابداری ، بایگانی ، دانشجویی و دانش آموری ، تجار و مدیران شرکت ها می باشد. همچنین به عنوان کامپیوتر شخصی همراه برای مصارف عمومی از قبیل اینترنت ، تماشای فیلم ، بازی های در حد متوسط نیز کاربرد دارد. لپ تاپ Acer Laptop Aspire E 15 E5-574G-54Y2 دارای پردازنده دو هسته ای اینتل ، یک ترابایت هارددیسک ، هشت گیگ رم قابل افزایش تا 16 گیگ ، کارت گرافیک مستقل 2 گیگ ، صفحه نمایش 15 اینچ فول اچ دی ، وب کم ، کارت خوان ، وای فای وبلوتوث ، پورت های کامل و بروز ، وزن متعادل ، سیستم عامل ویندوز 10 و باطری با قابلیت بازدهی بیش از 6 ساعت با هر بار شارژ می باشد.

کسب اطلاعات بیشتر برروی لینک زیر کلیک کنید

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۹۵ ، ۱۴:۰۶

Acer Laptop

لپ تاپ Acer Laptop Aspire R 14 R5-471T-71W2 می تواند انتخاب خوب برای کاربرانی باشد که خواهان کامپیوتر کوچک ، سبک ، توانمند با قیمت مناسب باشند . این سیستم با توجه به قطعات ، توانایی اجرای اغلب نرم افزارهای کاربردی در بیشتر زمینه ها را دارد. مدیران ، خبرنگاران ، دانشجویان ، کارمندان شاغل در همه بخش ها که از نرم افزارهای اداری و آماری مانند مجموعه آفیس ، فتوشاپ ، نرم افزارهای صوتی و تصویری جهت شرکت در کنفرانس ها یا کلاس های درس مجازی ، شبکه های اجتماعی اینترنتی ، و موارد مشابه استفاده می کنند قادر خواهند بود با استفاده از این لپ تاپ نیازهای کامپیوتری خود را برآورده کنند . پردازنده این سیستم از سری جدیدترین تولیدات اینتل بوده که در کنار آن هارد سریع SSD وهشت گیگ رم علاوه بر ارائه سریع بوت و اجرای سیستم عامل سرعت اجرای اغلب نرم افزار ها را تضمین می کند . دارای وب کم با کیفیت و همچنین وای فای ، بلوتوث ، پورت های کامل و کارت خوان بوده و جذاب ترین خصوصیت آن کارائی بیش از 9 ساعت باطری آن می باشد. صفحه نمایش فول اچ دی 14 اینچ لمسی آن نیز در ویندوز 10 کاربرد فراوان دارد . با وجود استفاده اشتراکی از رم سیستم جهت کارت گرافیک اما با توجه جدید بودن چیپ گرافیک سیستم ، سرعت در اجرای برنامه های گرافیکی کاملا عادی ومشابه سیستم با کارت گرافیک مستقل است . در مجموع این سیستم با استفاده از جدیدترین قطعات یک مجموعه کامل برای همه کاربردهای عمومی و اجرای سریع سیستم عامل و نرم افزارها می باشد.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر برروی لینک منبع کلیک کنید

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۹۵ ، ۱۹:۳۵
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۴:۴۵

instagram

شناخت شخصیت واقعی انسان کار ساده ای نیست که تنها با یکی دو جمله آن را فهمید و شناخت . استفاده از جملات پر مفهوم به تنهایی زمانی مفید واقع  و تاثیر گذار می شود که خواننده را تشویق به فکر کردن و کنجکاوی به یافتن و خواندن کل نوشته کند . ابزارهای ارتباطی در زمان حاضر به حدی گسترش پیدا کرده که کمتر کسی در گذشته وضعیت امروز را می توانسته پیش بینی کند . شبکه اینترنت ابزاری بسیار گسترده و پیشرفته می باشد که با استفاده از آن ابزارهای دیگری به وجود آمد و مورد استفاده قرار گرفت . یکی از این ابزارها شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای مخصوص آن است که با استفاده از آنها می توان با دیگران در هر نقطه از کره زمین با هر زبان و ملیتی ارتباط برقرار کرده و تبادل اندیشه و گفتگو کرد . در این فضا هم یاد می گیریم و هم یاد میدهیم . به بیان دیگر برروی هم تاثیر خواهیم گذاشت.

یک ابزار به هر شکل و کاربردی که باشد یک اصل کلی و قانون بر آن حکمفرماست ، کسب دانش و یادگیری ابزار ، کاربرد و زمان و مکان استفاده از آن . هر گاه درک درست ، دانش کافی و مهارت کاربرد و کار کردن با آن را ندانیم ، بدون شک در استفاده از آن درصد خطا ، ضرر و زیان در استفاده نا آگاهانه از آن بسیار زیاد خواهد بود ، خصوصا زمانی که این ابزار در ارتباط مستقیم با فرهنگ ، آموزش و پرورش انسان باشد . عاملی که تاثیر مستقیم و عمیق بر استواری ، رفاه ، آسایش و خوشبختی و انسجام جامعه انسانی دارد چیزی به غیر از آموزش و پرورش که نتیجه اش فرهنگ و آداب درست زیستن انسانی نبوده و نیست .

به هر دلیل این ابزار نوین وارد زندگی عمومی و خصوصی همه ملل شده ، همین ابزار مانند هر ابزار دیگری توانایی اثر گذاری مفید یا مخرب را دارد. در گذشته با ورود هر ابزار نوینی به دلیل سادگی ابزار با تدوین و طراحی قوانین و راهکارهایی به راحتی ابزار قابل کنترل می شد و اثرات زیان بار آن به حداقل رسانده میشد. مانند اتومبیل ، ابزار نجاری و آهنگری ، تلفن و .......

اما دنیای اینترنت و فضای مجازی آن دارای پیچیدگی فراوان و در کنار آن آزادی عمل فردی بسیار گسترده که نتایج آن را همگی در کاربرد تخریبی توسط افراد سود جو و بدون تعهد به قوائد و قوانین اجتماعی شاهد هستیم. برای مقابله با این معضل در همه جوامع راهکارهای متفاوتی را یا ابداع و یا تدوین کرده اند . برخی کارساز و برخی ناکارآمد بوده است. انسان در اغلب مواقع به صورت انفرادی و گاه گروهی دارای خصلت زیاده طلبی ، طمع و به تبع آن حرص و کسب لذت های مادی به هر شکل و محتوا بدون توجه به حقوق سایر انسانها با فرهنگ و آداب و رسوم متفاوت داشته و گاه خود را محق میداند که اندیشه و برداشت خود را از جهان هستی به دیگران تحمیل نماید . ابزار و فضای این ابزار نوین که اینترنت نام گرفته میدان بی قانون و بی قائده نمایش داده شده ، هر چند که آشنایان با این مقوله به خوبی می دانند که قوانین حاکم بر اینترنت بسیار دقیق و حساب شده است و آنگونه که عده ای فکر می کنند نیست ، اما در زمان حاضر به علت در اختیار بودن اهرم ابزارهای اصلی این ابزار در دست چند شرکت جهانی و دول خاص عامل یکسویه عمل کردن این فضا شده و با ظاهری آراسته اهداف سلطه جویانه خود را دنبال میکنند ، هر چند با گذشت زمان که مسلما زیاد هم طولانی نخواهد بود این یکه تازی پایان خواهد گرفت و ملل مختلف با کسب دانش توان حفظ فرهنگ و جامعه خود را خواهند داشت.

این بی بند و باری که در همه زمینه ها اعم از فرهنگی ، اقتصادی ، سیاسی ، دینی و مذهبی ، آموزش و پرورش ، روابط اجتماعی و خانوادگی همه را به نوعی گرفتار و درگیر کرده و راهکارهایی مانند اینترنت داخلی ، فیلترینگ ، تاسیس ایستگاههای پلیس ناظر بر این فضا ، مسدود کردن راه های ارتباطی در این فضا به شیوه های مختلف و..... اما هنوز هم شاهد ناکارآمدی ، ضعف و مشکلات اجرایی این روش ها هستیم. یک نکته را هرگز نباید فراموش کرد و آن اینکه عدم دانش کافی از هر چیزی انسان را در تعامل با آن ناتوان می سازد. اینترنت و فضای مجازی به علت گستردگی بیش از حد و ضرورت آن در زندگی روزمره قابل نفی و انکار نیست ، این ابزار نوین دوران بلوغ و نوجوانی خود را میگذراند  و هنوز قدرت نگرفته است ، با نگرش به آینده آن و وضعیت فعلی میتوان به راحتی این موجود به ظاهر سرکش را کنترل و از صدمات آن در امان ماند . نکته ای دیگر که باید در نظر داشت این است که در همه پدیدهای جوامع انسانی یک اهرم و رکن اساسی وجود دارد که بدون آن همه ابداعات ، تولیدات مفهوم واقعی و حقیقی نخواهد داشت ، این اهرم و رکن اساسی چیزی نیست مگر وجود خود انسان ، انسان نباشد ، شهر و شهرنشینی ، تاریخ و ادبیات ، هنر ، اقتصاد و..... معنا ، مفهوم و موجودیت نخواهد داشت که بتواند معضل و مشکل شود. انسان به برکت قدرت تفکر و تجزیه و تحلیل توانمندترین موجود است . اگر بر این اهرم تکیه کنیم ، او را با هر ابزاری به درستی آشنا کرده و آموزش دهیم ، به بیان دیگر او را عامل فعال و هوشمند برای ورود به این فضا پرورش دهیم به شکلی که منفعل نباشد و در یک جمله ساده دست راست و چپ خود را تشخیص دهد ، ضرر و زیان را در این فضا درک کند ، استفاده درست و مفید از آن را بیاموزد ، بدون شک کمترین صدمه را در آینده متحمل شده و بیشترین سود را خواهیم برد. کسی که چراغ روشنایی داشته باشد در تاریکی راه زمین نخواهد خورد.

رادیو و تلویزیون هنوز پر قدرت ترین ابزار ارتباط جمعی میباشد و باید تا این ابزار هم در این فضا حل و از کنترل خارج نشده توسط برنامه های متعدد و ساعات طولانی بدون اتلاف وقت با استفاده از آن سطح دانش و آگاهی مردم را به صورت جدی و دلسوزانه آنچنان بالا برد که همه افراد در این فضا شکل و شمایل منفعلانه پیدا نکرده و بتوانند خود ، خانواده و جامعه خود را از صدمات احتمالی آن حفظ کنند . اینکار میتواند در قالب برنامه های فرهنگی ، روانشناسی و روانکاوی ، فیلم های مستند و داستانی ، برنامه های تفریحی و طنز و یا هر روش دیگر که متخصصان بهتر می دانند اجرایی شود ، که اگر غفلت کنیم و ساده اندیش باشیم در آینده ای نه چندان دور به موجوداتی تابع افرادی در آنسوی کره خاکی تبدیل شده و شاید با ظاهری مستقل اما در باطن برده های فضای مجازی در دنیای واقعی بشویم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ تیر ۹۵ ، ۰۱:۱۲