نشـر دیجیتـال

نشـر دیجیتـال

تلفن هوشمند ، تبلت ، سیستم های همراه

پنجشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۳:۱۲ ب.ظ

تلفن های هوشمند و تبلت در حال حاضر دارای خصوصیات کافی برای ارائه بیشترین خدمات در این زمینه هستند. نیاز به داشتن صفت قابلیت حمل سهل و مصرف انرژی پایین از یکسو و از سویی دیگر با توجه به اینکه تولید ، نگهداری ، ذخیره و دسترسی به اطلاعات فضای بزرگ و مصرف انرژی زیادی می طلبد .  ضرورت ، طراحی این فضا را به دو بخش عمده تقسیم کرده است . یک بخش ابزار ارتباط با این فضا که در دست کاربر قراردارد مانند انواع گوشی تلفن هوشمند و تبلت  و بخش دیگر فضای ذخیره که توسط سرورهای عظیم انجام و مدیریت نگهداری آن به عهده شرکت های بزرگ به وسیله  کارکنان متخصص می باشد مانند اینستاگرام و تلگرام. به عبارت دیگر کاربر فقط با ابزاری کوچک ، سبک و کم مصرف مانند گوشی تلفن همراه با استفاده از نرم افزارهای کم حجم در هر لحظه که نیاز باشد با برقراری ارتباط اینترنتی قادر به دسترسی اطلاعات مورد نیاز یا اجرای نرم افزارهای حجیم از راه دور می باشد مانند نرم افزار کنترل ونظارت حساب های بانکی. مناسب یا امن بودن این شیوه از دیدگاههای مختلف موافق و مخالفان بسیاری داشته که هر گروه استدلال هایی هم برای توجیه نظریات خود ارائه می دهند.

لذا به دلیل نیاز کاربران از این پس در کنار معرفی انواع لپ تاپ ، سعی خواهد شد انواع تلفنهای همراه  و تبلت نیز به اختصار معرفی شده تا کاربران در انتخاب گوشی یا تبلت متناسب با نیازشان اطلاعات عمومی خود را افزایش دهند.

منبع: www.bislink.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی